Sjuker dag 2

Dålig karma drabbar oss alla emellanåt. Min egen är rekordlåg, troligtvis värre än vad hela landets lågkonjuktur är och för att ytterligare spä på eländet så lyckas jag bli sådär drygt små-sjuk som mest är extremt jobbigt. Sömnsvårigheter, snor och huvudvärk för att nämna lite av eländet sen kan vi mixa ihop det med lite allmänna problem som jag fortfarande brottas med i mitt eget huvud. Skulle bara fattas nu att man lyckades skada sig fysiskt också. Så i min egen självömkan ska jag skriva vad jag hittills gjort idag!



Gick upp runt 10 imorse, inga åtaganden förutom att snyta mig och fixa lite mat. Föga förvånande så ekade kylskåpet rätt tomt men hadde sparat 2 ägg och ett paket med bacon så det blev lite av en lyx-frukost kan man säga!



In progress..




Efter denna lyx så var det dags att agera psykologiskt stöd till en vän som skulle till skatteverket och lämna in ett papper som var 3 månader gammalt, aj. Verkade gå relativt smärtfritt därinne var mestadels slöjbetäckta kvinnor och någon enstaka singelmorsa runt 25-30 vårar så tidsmässigt var det inga problem eftersom det gick snabbt. Vidare till ekershallen för att inhandla föda (Té bland annat, vanilj ftw), notan slutade på 400+ men det var det värt. Köpte kakor för första gången i hela mitt liv, var extrapris 2st. för 28, och dom smakar fanimej helt ok. På agendan nu står det mer serietittande och sen mackor och mer té här i IKEA-stolen. Eftersom jag "tappade" min favorit-tröjja senaste helgen och min orange-randiga är "stulen" så har jag nu endast en enda långärmad tröjja med zip kvar som inte varit med till jobbet (Och med andra ord inte luktar skit) vilket suger men har blivit erbjuden lite inköpshjälp + smakrådshjälp i veckan så måste krya på mig snarast. Kvinnor är ju alltid bra på såntdär med kläder eller hur? *Joking mrs. S*


På återseende!




Ps. Folk har tjatat om inflyttningsfest och ja, den kommer snart lovar Ds.



Kommentarer
Postat av: S

oh, vaniljte, the awesomeness, nästan så man blir avundsjuk.



& självklart kan man det där med kläder, så I'm at your service mister (;

2009-10-14 @ 23:52:17
Postat av: Kork

Tyngaste tét (?) helt klart!



Ja vad bra vi bokar nästa vecka om vädret tillåter rawrrr... The zipper must return to it's rightful master, yes.

2009-10-16 @ 16:44:55
URL: http://korkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0