Nämen!

Efter ett par månaders uppehåll så hittade jag tillbaka hit igen, glädjande för vissa men en skit i rymden för andra som skiter fullständigt i min söta blogg (Dumma och oupplysta människor alltså.) What's the news? Mycket, väldigt mycket. För mycket! Vi kan väl börja med att ta vid där senaste inlägget slutade och det var angående bostadssituationen.



Mycket riktigt så vet redan dom flesta, som har haft turen att lära känna mig, att jag flyttat och huserar numera på väster i Örebro. Här på väster är det, till min stora förvåning, lugnare men ändå ostabilare än det var i centrum. Förklaring? Jag skyller på en viss grad av alkolism som florerar rätt friskt överlag i hela staden men den är mer påtaglig här i krokarna skulle jag ändå kunna säga. Att bo vid en porr-butik är även det lite flummigt, trodde inte ens att sådanna existerade längre men det kanske går bra för "XXX Tutti Frutti Video" borde gå ner och ta mig en titt någondag! Det planeras även lite inköp till lyan, kyl/frys och soffbord ska inskaffas och även köket behöver lite Martin Timell-magi innan jag är helt nöjjd, synd att man är ohändigast i Sverige men jag har lite andra egenskaper som jag tycker är mer värdefulla än snickeri och allmän skitgöra. Tror inte ens jag behöver dra exempel eftersom det är lite väl egocentrerat, det får bli vid ett senare tillfälle.

Nog om detta, jag går vidare till att länka en liten film jag spelat in (Om jag kan få in den här vill säga).



Eftersom jag ej kollat om den fungerar så känns det ovärt att kommentera något mer om det, nu över till lite mer egotrams!



På det personliga planet har det gått lite snöpligt den senaste tiden, mycket drama (Tsch!) och mer lär det väl bli framöver verkar det som. Man ger aldrig upp hoppet dock utan man får se det som lärorika erfarenheter och ta det för vad det är, jag har definitivt "växt" det senaste året på många plan och hoppas kunna fortsätta utvecklas i en positiv riktning framöver. Jag ser fram emot vad nästa vecka har att erbjuda förresten, ska bli mycket underhållande på flera fronter och såklart är det flera faktorer som avgör om det blir bra eller anus. Avslutar med en kort fräckis jag fick höra i slutet av förra veckan och jag skämms fortfarande över att jag skrattade åt den..


"Hellre en liten och rapp än en stor och slapp"



Shit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0