Karma karma

Inlägget igår försvann av diverse anledningar, sjukstuga dag 3 blev en relativt lugn historia utan alltför mycket av varken det ena eller det andra. Besök av en gammal vän runt kvällskvisten, långt samtal som avrundades med god marginal innan midnatt och läggdags. Inga problem med att sova, upp runt 06:00 relativt pigg och påbörjade arbetsdagen med att konstatera att det spöregnade. Snabbt fram med mobilen och ett par sms senare så satt jag i en varm Saab och mös med ett par trevliga prickar.




9 timmar senare så sitter jag här och planerna för kvällen är i full rullning, det lutar åt en lugn städad kväll (Not) med lite sköna människor och diverse tillställningar. Krogen lockar ej, det har spelat ut sitt "spel" för min egen del och speciellt fredagar är inte prime-time för oss 20+ om man ska vara helt ärlig.

Karman ja. Skurit mig 2 gånger idag varav ett av såren blödde rejält så har plåstrat om mig själv och, tro det eller ej, tillochmed fått sympati för min klumpighet! Nu är det dush och siesta som hägrar, återkommer med nyheter senare alternativt imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0