Helgens X-Files

Som titeln lyder så är det dags för lite konstruktivitet i form av bilder från helgen som jag tog med min super-häftiga mobilkamera. Förutom bilder så ägnar jag även en tanke till min numera trasiga rakapparat (R.I.P.) som fick sätta livet till i torsdags. Vi har gått igenom mycket hon och jag men nu är det slut, handduken är inkastad och en ny talang får köpas in. Tråkigt, ungefär som när ett djur dör om man ska jämföra men det vet jag ju inte eftersom jag aldrig haft ett djur som dött. Men tomheten lär vara likartad enligt säkra kalkyler!



Fredag: Som jag har missat nöjjet att åka tåg. SJ levererade en fet försening så där fick jag sitta och vänta snällt i över 1 timme efter deadline. Värdelöst men väntat, kom till Stockholm till slut iallafall. Här är en bild påvägen hem dagen efter.



En trött men halvlycklig korkkis..




Lördag: Väl hemma blev det dush, rena kläder och sen vidare mot förfest som mynnade ut i bowling på Strike. Resultatet? Tror det gick bra, var inte sämst så mycket vet jag. Snabb visit till O'learys med lite folk från Lillån, efterfesten slutade i Baron Hills och där tog jag dagens sista bild (Se nedan).



Kan det bli festligare? Tveksamt..




Till själarna som orkat scrolla ner ända hit så bör ni begrunda artikeln i länken nedanför. På återseende!

http://www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?nid=410&dok_id=GX02So622



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0