Update

Så var det återigen ettag sen jag skrev här. Inga konstigheter egentligen men har lite bilder från Deathstars spelningen förra veckan att lägga upp! Virus-bar var platsen, herr Alex var det slaniga sällskapet och vi gjorde det vi är bäst på (Vad nu det är).




    



Veckans antiklimax:

Tekken-serien är en kär bekantskap för många utav oss och vi har blandade minnen från åren som gått och fighterna som utspelats. Frustration, glädje, ilska och sammarbete har gett blandat resultat på scoreboarden och nu var det då alltså dags att testa det allra senaste spelet i serien, Tekken 6, för att se om det skulle infria mina skyhöga förväntningar. Vad kunde gå fel egentligen? 40 karaktärer, ny vass grafik, vanligt spelupplägg med lite nya online funktioner etc. Något gick iallafall fel, känslan man letar efter infann sig inte och besviken som jag är så kommer jag därmed spara 600 dineros till förmån för något annat trevligt. Skäms Namco, känslan är det viktigaste i ett spel så är det.



Helgens bravader stoppar vi ner i lådan över tidigare erfarenheter och konstaterar att den där lådan redan är ganska full men att det fortsätter att strömma in nytt material. Det borde finnas nåt vettigt att göra av allt, ska klura lite på det där. Att skriva en bok kanske vore något? Novell, röra om lite i grytan, ändra namn, fylla i luckor och sen skriva en sjuhelvetes historia om 2000-talets riktiga stjärnor. Given på boktoppen?

Eftersom jag börjat med körkortet igen så ger jag mig själv en klapp på axeln och önskar mig lycka till när jag återigen ska ut och göra Örebros vägar till en något osäkrare plats på tisdag.


Och nu blir det chill för hela slanten, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0