Pang på

Helgen avslutad, halvt underhållande lite oväntade turer hit och dit. Umgängeskretsen är skapligt skadad speciellt när man får det svart på vitt iochmed diverse kortspel igår. Man kan säga att vi gillar att spåra helt enkelt!

Att införskaffa:

*Ny mobil
*Stol man kan stå på
*Mer ljus i form av lampor etc.
*Mat (Ekar tomt i kylen)
*Nåt roligt
*Skön tidning/bok



Egentligen ska man ju inte skriva mer om man inte skriver något vettigt men jag sitter och funderar på vad man kan gnälla på innan jag avslutar. Tyvärr står det still i skallen och jag kommer inte på något, tråkigt men sant. Ointressanta youtube-klipp är inget jag heller gillar så det blir ett snöpligt blogg-avslut idag. Just ja, får besök runt 16:00 snåret kan bli trevligt. Film ska kollas, köttfärsås ska ätas och vatten ska drickas. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0