Ordinary

Det känns extra fräsht att ha ett engelskt ord som rubrik, varför vet jag inte men det kan ha att göra med att jag sitter och dricker juice + dunkar BFMV (Fast dom är iofs från Wales). Vad har hänt idag då? Inget utöver det vanliga, ordinär dag därav rubriken som sagt. Läste i mitt horoskop idag att det smids planer bakom min rygg och att försiktighet rekommenderas. Jag kan bara spekulera i vad det är för idioter som smider planer och ett par stycken dök upp i skallen så en förvarning; Ge fan i vad det än är för ingen knäcker på onda planer som jag gör och därmed basta!



På agendan står nu O'Learys med far och syster, försenad fars dag present vilket innebär att VISA-kortet kommer tömmas lite. Dessutom ska ett par kalla sänkas dagen till ära så kan bli lite spännande att se vad notan slutar på. Efteråt är tanken att jag ska fortsätta i typ samma stil och träffa S och kanske några fler likasinnade som tycker att lite skitsnack och dryck piggar upp såhär mitt i onsdags-mörkret. Inga konstigheter skulle jag säga.

Avsaknaden av bilder idag kanske får någon att sucka men då rekommenderas det att surfa in på bloggtoppen här på blogg.se så får ni se så mycket bilder att spyan sakta men säkert rör sig upp i strupen. Ja, mitt hat mot fårflocken som kallar sig "modebloggare" och fan vet vad kvarstår och lär nog alltid göra det..

Dagens hiss:

Hur jävlig en dag än har varit och hur många som man än stört sig på eller tjaffsat med på ett eller annat sätt så kvarstår faktumet att en hederlig prilla under läppen genast får en på bättre humör! Därför vill jag idag hissa snuset, alltid ett ljus i tillvaron trots moraltanternas ständiga påhopp om cancer hit och nikotin dit. Vi vet det redan och vi skiter i det, hejja prillan och även citatet "Fint som snus" passar in här tycker jag.

Dagens diss:

Hårstrån som växer innåt, alternativt en liten bit under huden. Kommentarer känns överflödiga det är drygt och förjävligt helt enkelt och det ska alltid vara just ett strå som sabbar en annars perfekt rakning..




Klockan tickar, dags att styra till sig. Kyssar ock smek från eran korkkis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0