Ödet

Den senaste tiden har jag börjat se saker (Ej tack vare intag av illegala substanser givetvis) som börjar få mig att tro på ödet igen efter en tids uppehåll. Saker som inte bara borde vara underliga sammanträffanden eftersom att sammanträffanden stöter man på titt som tätt har inträffat och egentligen så är det bara en tidsfråga innan det är svart på vitt; Ödet kanske existerar. Spännande, skrämmande, sjukt? Kanske, bara tiden kan bevisa eller som någon engelsman skulle uttryckt det "Only time can tell.." med skön accent.



Gjort hittills i veckan:

Förutom det vanliga (Diskat, matlagning, slanat) så har jag checkat längden på håret och kommit fram till att det börjar krypa längre neråt vilket är grymt positivt eftersom jag saknar min smekiga lugg som försvann för X-antal månader sedan efter diverse impulsklippningar. Så snart är det "emofriss the return" och det blir givetvis ett riktigt hallelujah-moment för många inklusive mig själv! Att göra listan är dessvärre brutalt mycket längre än vad jag gjort..

Att göra i veckan:

Posta brev som jag glömt, sätta in dineros på banken old-school style, handla mat, körskola, fixa ny hojj, bolaget (?), laga mer mat, dammsuga, styra ny mp3, föra över stålar till nya projektet och slutligen det viktigaste; Köpa en ny långärmad soft tröjja som jag inte orkat göra än för jag varken letat eller har någon speciell lust att spendera pengar på skiten.



Nu är det snabba ryck upp till staden för att bocka av ett par av "att göra" sakerna och sedan körskola lektion 4.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: vanessa

Vad har du för nytt projekt??? :)

2009-11-18 @ 00:21:22
Postat av: Kork

Den som lever får se! Än sålänge under strikt sekretess dessvärre..

2009-11-25 @ 17:03:16
URL: http://korkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0