Relapse

Istället för att börja med att skriva någon lam ursäkt för varför jag inte skrivit på över en månad så kör jag bara på istället, tycker det är mer passande en vacker dag som denna. Solen skiner, ölen är öppnad och helg-ledigheten är därmed fakta. Det vankas grillning vid tegnérlunden ikväll och jag är både hungrig och lite småpeppad för att dricka mig redlös (Hah!) för första gången på flera timmar.

Jag har gjort, sett och hört för mycket under den senaste månaden så skiter totalt i att bunta ihop allt och skriva ner det här. Istället får ni ta del av en mysig och, delvis, pysig bild som jag lagt upp enbart i syftet att ha en bild med på mitt första inlägg sen slutet av Mars. Kan ni gissa vad det är?






Kommentarer
Postat av: Anonym

en toalett...

2009-05-18 @ 19:12:43
Postat av: Kork

med bajs, papper och en reflekterad mobil som man kan skymta i vattnet! så mkt mer än bara en toalett ;>

2009-05-21 @ 22:41:22
URL: http://korkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0