Horeri

Att man inte tänkte på att auktionera ut sin mödom som den här unga skökan nyligen gjort (Typiskt av tyskar att lägga sig i direkt såfort det handlar om prostitution också).

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5201261.ab

Undrar vad jag hadde fått för min? Några 50 öres tuggummin eller en påse med godis tror jag hadde varit ett rimligt pris helt klart. Jävla synd att man inte är född med en vagina helt klart jag hadde gärna låtit en gubbstrutt med cash fått penetrera min pulla vilken dag som helst för 100 lax i handen. Inget att skryta om direkt kanske men det vore klart värt tycker ni inte? Att sen gå ut och berätta om det för pressen är väl lite väl korkat eftersom att nu vill alla bara ha en del av hennes kaka. Det lär ju knappast funka här i Sverige med att lägga upp sin kropp på blocket.se men helt klart värt ett försök! Blir ett projekt jag kommer genomföra så ni kan snart hitta mig under fliken "förbrukningsvaror" eller dylikt.

Dagens bild från mobilarkivet:




Mufasa-luggen som den så fint kallas, alltid en given hit! Slapp underläpp enbart i poseringssyfte givetvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0