MY NEW HAIRCUT AMG

Frånvarande på bloggfronten, jag vet. Ni kan sluta grina för nu sitter jag här. Har haft ASMKT att göra och jag ljuger inte ens om det som jag vanligtvis brukar göra. Som rubriken lyder så tog jag mig i kragen förra veckan och klippte mitt hår och tunnade ur skiten, resultatet ser vi här nedanför! (Du får godkännt med ett plus i kanten för reducerat pris Meela).



Det är ju så fresht att man blir lite våt i brallan eller hur?




Så över till lite kuriosa om värdelösa saker som dock egentligen inte är värdelösa utan mer åt det onödiga hållet. Precis som Nyheterna på TV och tidningar alltså (Vi vet ju ändå att det bara är ljug alltihopa, tillochmed vädret ljugs det om nuförtiden). Hur många gånger kan man inte läsa "Våren är äntligen här!" innan det verkligen stämmer? Och dra åt helvete med den där jävla finanskrisen som det skrivs om överallt. Skriv om varför en av dom förinställda MSN-ikonerna för visningsbilder heter "Vänlig hund", när det uppenbarligen är allt annat än en vänlig hund, istället. Inga hundar är vänliga för dom är bestar från helvetet och borde förintas. Men sånt mörkas det med tydligen, hyckleri på hög nivå enligt mig. Bort med hundjäveln från MSN helt enkelt!




Spenderade nyligen (?) flera dagar med min älsk och fick årets "present" direkt från någon slanig butik där man kunde plocka skitsaker för en guldpeng styck. Presenten var en låtsas-klocka med Pikachu (Den där gula zöta el-ekorren från Pokemón som vrålar PIKA hela tiden ni vet) som motiv och på sidan satt det en så finurlig grejj som en såpbubbel blåsare med tillhörande såpa. Nu kan jag alltså med gott samvete enbart ägna mig åt att blåsa bubblor från den här underbara saken framöver och skrika "BUBBLEBEAM!" om någon kommer och stör mig.





RÅÅÅÅÅÅZZZAAAAA OMGOMGOMG!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: <3

PIIIIIIIKA PIIII

2009-03-16 @ 20:26:40
Postat av: ...

david, du borjar gora mig orolig! Kommer snart hem!

2009-03-17 @ 08:14:34
Postat av: MÖÖÖÖGEEEEL

LOOOOLLZZZ LOL lol ol ol ^^ Guuuuuuuuuuuuuula

2009-03-17 @ 09:47:03
URL: http://rilleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0