Mars - En pissmånad

Så var den då här. Ytterligare en totalt klapprutten månad som förtjänar att försvinna ur almenackan och glömmas bort. Mars är precis som Januari och Februari (Äcklig) så får skylla på det eftersom jag inte uppdaterar bloggen frekvent. Det måste bero på det för annars vet jag inte vad det är. Måste ha sol snart innan jag totalspårar.

Vad sysslar Kroken med för något då som gör att han inte har suttit här och bara öst ut massa kvalité som han gjort i flera månader? Jo, jag har nämligen suttit i min sketna soffa och spelat TV spel. Roligare än så var det faktist inte. Lite skönt har det blivit med men på tok för lite. Har en Risi Frutti abstinens som heter duga (Om man nu ens kan ha det). Ska printa ner några saker idag som fått mig irriterad;

1.

Imorse så fick jag den briljanta ideén att börja cykla igen till jobbet. Som några av er säkerligen redan vet så har mitt ena cykelhjul blivit stulet men jag tänkte som sagt imorse att "Nu är det ju dags att fixa ett nytt, vädret håller ju på att ordna upp sig". Och vad händer? Såfort den tanken sköt upp i skallen och tänktes så blev det ju såklart risigt väder efter 5 sekunder. Oflyt eller ett tecken på något annat?

2.
 
Efter en seg dag på jobbet så var Risi Frutti och snus-abstinensen på topp. Drog en snabbis förbi det lokala matstället och sprang runt för att inhandla dessa delikatesser snabbt som katten. Klart att Risi Fruttin var slut i hela butiken OCH dessutom på lagret. "Ok skitsamma bara jag får mitt snus nu på dirren..." tänkte jag. Och vad händer? Idiotfittludret i kassan vill att jag ska visa legg. Visst, klart jag kan göra det. Tar det ju nästan som en komplimang i min skyhöga ålder. Hadde jag med mig legg då? Klart jag inte hadde! Hon frågar gubbjäveln (Som jag personligen ska styckmörda och äta upp) mittemot om han känner igen mig. Jag har för fan gått dit i cirka 4-5 år varje vecka sen jag flyttade hit och dom som jobbar där måste känna igen mig vid det här laget. Det går inte att inte göra det. Men nej, han flinar till lite och säger inget. Säljstopp. Krystad tystnad som följde. Inget snus för Kroken och ingen Risi Frutti. Bara en sketen mjölk fick jag med mig hem. Blodet bara kokar när jag tänker på det! Iofs var mjölken rätt god men ändå.



Något bra som har hänt då? Ja det är det ju faktist! En viss person har hänt. Känns bra hittills. Mer säger jag inte. Sen inhandlades det ett sprillans nytt spel till PS3 (Street Fighter IV) förra veckan och det är galet roligt. Arg-Micke och Ezzon har fått smaka på oljiga käftsmällar och välplanerade tjing-tjong sparkar och fler lär delas ut inom en snar framtid, det är jävligt roligt som sagt. Jag vet att jag är nörd men det var ju inte direkt nån nyhet så skit ner er.



Hittade inga schyssta screens så den här får duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0