Sperma

Eran käre bloggare har haft lite kramperier den senaste tiden med skrivandet. Och i skrivande stund så har jag väldigt svårt att sätta fingret vad det egentligen beror på och det känns så jävla fånigt att alltid skylla på vädret. Börjar min hjärna tömmas ut på fattiga riddare eller är det något annat? Jag vet inte. Det är ganska mycket som försigår här inne fortfarande men har fått en sjuklig fix-idé att jag inte ska skriva om trivialiteter som vardagsgrejjer längre. Det är ju egentligen inte intressant och, med handen på hjärtat, det visste vi ju alla redan. Samma sak är det med att fylla ut bloggen med bilder det är ju också ganska meningslöst. Allt är egentligen ganska meningslöst men det finns vissa saker som är mindre meningslösa än andra. Jag skippar därmed att gå igenom helgen eftersom den återigen har börjat om på ruta 1 och mer eller mindre känndes rutinmässig. Det är givetvis inga fel med rutiner och speciellt inte helgrutinerna men som sagt, bloggmässigt ser jag ingen anledning att skriva ner det för 100:e gången.



Dagens fundering:

Förbannat. I en förödelse föds det ofta okonventionella tankar. Okonventionell lät som ett passande ord fast det är inte direkt Al-Qaida säkert om det egentligen var passande. Hursomelst, jag funderade på en sak idag. Det handlar om sperma. Vi vet alla vad det är och vi vet alla att det kan vara både kladdigt och lite opassande att prata om. Men luktar egentligen sperma olika beroende på vems det är? Jag tänkte mest på om riktigt sådär svettosande personer med riklig pungsaft och om deras "love juice" luktar riktigt jävla bedrövligt. Eller typ neger-sarr. En kär kollega påstod att vegetarianers sperma tydligen ska smaka godare och jag antar att det även betyder att vegetarianers sperma luktar godare. Rätt eller fel? Att han sen, när jag frågade hur fan han satt inne på sån sjuk info, svarade: "Jag läste det nånstans eller om det var på TV..." känndes lite sådär halvcreepy. Onödig info brukar ju annars vara min specialitet. Samtidigt rätt skönt att jag lyckades pricka in att fråga rätt person! Om det är sant eller inte vet jag i dagsläget ej och det blir troligtvis inte heller vidare uppföljning på den forskningspunkten.

Dagens köp:

Går till min syster som tjackade grillkorv för 2 kronor paketet. Det är fanimej rena rånet och givetvis ett sjukt bra köp! Nämner även att hon tydligen köpt 2 plagg (Tröjjor eller liknande) för 179 dollars. Om det var ett kap eller inte vettekatten eftersom jag tycker brudkläder mest ser skit ut. Ja, om dom inte sitter på Avril såklart. Lite sådär sexigt småslampigt, love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0