Tick-tock

Hela min hjärna känns för tillfället som en oanvänd dildo under sängen därav inget kontinuerligt skrivande här. Har för mycket att både göra och tänka över. Jag har kommit fram till att jag är en dålig människa och det värsta är att jag inte bryr mig. Varför skulle jag egentligen? Tid är begränsad. Att hela tiden komma med undanflykter för mig själv i syftet att lura, återigen, mig själv till att tänka "Det låter vettigt!" eller något i den stilen börjar bli ganska typ, något. Inte undra på att folk tror att man hela tiden är påverkad av droger, jag förstår er faktist eftersom jag nästan börjar tro det själv. Visst är jag drogliberal ut i fingerspetsarna och det skämms jag inte det minsta för, den som ens vågar diskutera ämnet med mig kommer troligtvis inte att ha exakt samma åsikter efteråt (Och om så ändå vore fallet är personen hopplös, kristen, töntig etc). Läste förresten någonstans att den vanligaste hallucinationen man får av LSD-baserade droger är någonting med elefanter, tex. en elefant som läser en roman och sörplar på en smoothie. Host. Vad i helvete liksom? Blod?




Tankeverksamhet:

Den första, och egentligen den enda bestående, är en tanke som föddes ur min nya fix-idé vad gäller djur, kommer inte ihåg när det var jag tänkte på det här första gången men det var nyligen iallafall. Jag vill verkligen veta hur i helvete en kanin låter för såfort jag tänker på det så dyker ingenting upp i skallen. En anka kvackar, kossor muar och apor låter helt skeva med sitt "O-O-AH-AHH-AHHH!" (Inte helt olikt oss människor när vi tagit oss en redig Motala-fylla). Så hur låter då kaniner? Jag vet, dom låter lite när dom sniffar efter sallad och sånt trams men det räknas inte det gör ju varenda jävla idiot som kan göra det. Sniffa alltså. Om man bryter av en kanin på mitten måste den ju göra nåt ljud innan den dör känns det som, tyvärr har jag ingen själv att testa på men det vore välkommet med EN FÖRSÖKSKANIN (Haha, jag är sjukt fyndig!). Kanske något att önska sig till påsk istället för ett möte med påskharen? Han hälsar ju aldrig på mig ändå.

Tillbaks till poängen! Jo, eftersom den här tankegången spårade över till skrikande djur (Förutsatt att kaninen gjorde någon form av hittills oupptäckt ljud när den bröts av på mitten) så tänkte jag givetvis att det vore jävligt ballt att "fånga" olika djur-skrik för att sedan mixa, trixa (Mixze, nä?), knåda och baka ihop ett gäng svängiga krogen-dansgolvs-dängor i sann Basshunter stil. Liksom, fatta att bara kötta basgångar och köra alla klassiska danser (Kebabrullen någon?) på valfritt uteställe och röjja till skrikande, nerdistade djurskrik med dånande jävla bas så hela skiten bara skälver ändå ner till självaste Nidhögg. Sen när man blir förstasidestoff, typ känd, som den där sjuke jäveln som torterar djur i musikens namn (Och som dessutom snortar koks snabbare än Sanna Bråding) så annonserar man ut "Absolut Tortyr Vol. 666" eller liknande lagom till 2009 års julhandel. Det kan ju inte bli annat än en hejdundrande succé och Billboard 1;or som fortlöper under 2010 ända tills man går över till något annat experimentiellt. "Kicks for Kidz" kanske där ett roligt piller är fastsatt efter varje låttexts slut i häftet som medföljer? Dom där vanliga Kidz plattorna suger ju skandalöst sursnorre-hårt så man lär ju behöva lite hjälp på traven för att orka genomlida skiten ändå så. Jag tror det skulle sälja som satan i Norge, Göteborg och kanske även ute på Åland.



Trots allt detta så stannar nog ideén på planeringsstadiet tillsvidare. Kom ihåg vart ni läste det först! Dra åt helvete och ge fan i alla mina dammråttor också!



Kommentarer
Postat av: Seven

jag har alltid undrat hur en giraff låter? Finns det någon som vet?

2009-02-03 @ 10:34:35
Postat av: Den där Kroken

Jag undrade det jag med men det skulle bli så tjatigt att skriva ner om alla djur man undrade saker över liksom... ;)

2009-02-03 @ 12:28:38
URL: http://korkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0