RISIIIFRUTTIII!

Fitta, såg att jag hadde lite bilder på mobilen med skyhögt bloggmaterials värde som jag totalt glömt bort att lägga upp och skriva om. Känns som att det är lite sent att göra det nu så jag skiter i det helt enkelt. Iallafall, anledningen till att jag sitter här nu med svällande mage efter en ciabatta och en blåbärs Risifrutti är det sistnämnda.

I helgen så inträffade något som det kommer att snackas om i varenda skolmatsal och skrivas om i varenda tidning i flera generationer framåt. En ny snackis är född och den här snackisen kommer att krossa allt vad Tamagotchi, kändis-sexfilmer på nätet och Farmen-Kristina någonsin gjorde. Inte ens en välarrangerad nip-slip från nån av skökorna i The Hills kommer att ha en suck i nyhetsvärde jämfört med det här!

JAG ÅT MIN LIVS FÖRSTA RISI FRUTTI LÖRDAGS!

Att det skulle ta lite över 23 år för detta mirakel att inträffa är ju helt obegripligt för det är så stort att man tappar andan och knappt förstår att det verkligen inträffat men så är fallet. Stoppa alla tidningspressarna och kleta in det här på löpen istället för det är fanimej inte varje dag som någon förlorat Risifrutti oskulden i en så hög ålder. Millenieskiftet kan dra åt helvete! Hur var då smaken? Den var len, mjuk, ej sträv. Sylten var smarrig. Riskornen satt där dom skulle. Mättheten infann sig lite sådär på en höft typ. Jag blev så exalterad att jag genast planerade in att leva resterande delen av mitt liv med enbart Risifrutti som föda. Vi får se hur länge det håller, vore kanske ett schysst upplägg till en ny reality-serie (Eller ett avsnitt av Outsiders). Kom ihåg vart ni läste det först tokfransar.



Mitt nya liv är Risifrutti!


Lite kuriosa om bordet:

Det blev nerspillt med kaffe ungefär samtidigt som bilden togs (Av mig givetvis, behövde jag ens nämna det?).




Kommentarer
Postat av: Linn

nej fy fan! Efter flera sommrar som maskinoperatör på RisiFrutti så spyr jag bara av tanken på att ätat! usch!!!

2009-02-24 @ 16:57:21
URL: http://liinn.webblogg.se/
Postat av: Korken

Haha ;D kommer säkert tröttna jag med efter mitt senaste megainköp på bjäffset... :)

2009-02-25 @ 12:20:43
URL: http://korkkis.blogg.se/
Postat av: Linn

Tycker du seriöst det e gott? Du kan få en hel platta om du vill? :)

2009-02-25 @ 16:57:02
URL: http://liinn.webblogg.se/
Postat av: Triss

Du var inte den enda david... Jag ar risifrutti-oskuld!!! Sa, nu var det sagt, skont o ha lattat mitt hjarta! Har tyngt mig valdigt lange!

2009-02-26 @ 10:05:10
Postat av: Korken

linn kom förbi med dom idag ja har sjuk abstinens... ;S



haha rille vafan sluta va speciell ;>

2009-02-26 @ 14:33:46
URL: http://korkkis.blogg.se/
Postat av: Mr Ez

Tjejens faster brukar kunna fixa sånt där "bjäffs" gratis eftersom hon jobbar med det :)

2009-02-28 @ 03:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0