Morsning borstning

Urflippning hos tandläkarn imorse, jag kunde verkligen inte hålla mig från att cp-garva sönder när jag skulle hosta upp 700 pickadoller. Vad som fick mig att garva var den där skumskeva missbildade kaninen som typ ska vara Folktandvårdens svar på Ronald McDonald eller Sega Sonic "Igelkott". Dom har gjort en hybrid mellan en skylt och informationsblad där det står en massa roliga textrader som verkar vara ämnade för barn mellan 5-10. Självklart så läste jag alltihopa och började rågarva åt både kaninen FOLKE och raden "MORSNING BORSTNING". Haha, alltså tillochmed när jag skriver det här så garvar jag. Är jag sjuk eller bara missförstådd?



Hur jävla skitrolig är inte det här då? Sjukt, jag spårar sönder av skratt. Dags att dra till jobbet kanske börjar ju bli lite långdragen här. Gårdagen var förövrigt riktigt trevlig (Eller nåt åt det hållet). På återseende!



Kommentarer
Postat av: Linn

Fick du laga hål eftersom d gick på 700? Själv måste jag fixa ena visdomstanden vilket går på ca 2000, så det drar jag ut på så länge jag kan :p Hoppas du inte e allt för bakis i dag! puss

2009-02-05 @ 12:35:24
URL: http://liinn.webblogg.se/
Postat av: Kråsben

Hadde skavit av nåt på en tand så dom fyllde med nåt bajs ;P ja ush ge fan i!



nejnej vadå bakis? existerar inte :)

2009-02-05 @ 12:45:19
URL: http://korkkis.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahahahaha... sjukt.

2009-02-05 @ 18:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0