Krokiga nyheter

Jag noterade att det inte blivit några välpolerade rader nerskrivna på säkert 1 eller 2 veckor här. Tidsuppfattning existerar inte i min värld så jag har egentligen ingen susning om när jag gjorde mitt senaste inlägg. Men som sagt, jag gör det ju nu. Och som jag hävdat förr; Kvalité före kvantitet! Iallafall när det gäller bloggande.

Vad har du uppdaterats i mitt liv den senaste tiden? På rak arm så kommer jag på följande.

* Ledig måndag-onsdag guldvärt att bara slacka och göra onödiga saker
* Tatuering igår och ytterligare en imorrn väntar. Det köttas friskt, bilder kommer
* Slandagar med Binning som inneburit mycket epic fails och en öl för mycket




Sen är det ju också så tråkigt att jag behöver ta mig i kragen och klippa av mitt vidriga lodis-hår som jag inte gjort ett skit med på över 1 år. Ja, förutom att smeta i vax och för mycket hårspray. Eftersom jag använder ordet "Orka" väldigt frekvent så är det just det som blivit problemet vad gäller det här med håret (Ska tatuera in det ordet nånstans på kroppen inom en snar framtid, säger det säkert 100 gånger varje dag). Det är fan drygt att fixa klipptid och sen dessutom spendera tid med att sitta där. Och det är dyrt att klippa sig nuförtiden jämfört med förr. Handla mat står på att-göra-listan också men har ingen aning om vad jag ska handla. Egentligen vill jag bara leva på nudlar och snabbmat men det verkar ju inte hålla i längden. Kolesterolen skjuter i höjjden och man blir konstigt mätt av skiten. Men hur gott är det inte med en rykande skål med överkryddad RAMEN? Jag vill ha paj också men orka fixa det liksom...

Det var väl allt. Farligt nära ett riktigt lågvatten-inlägg idag måste jag säga men har knappt klarnat till i skallen så får skylla på det. Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Rolf

När i helvete kommer bildern!?!

2009-02-20 @ 22:26:49
Postat av: Kroken

När du rakar din bajsbrygga och nopprar bort allt överflödigt punghår

2009-02-23 @ 22:27:01
URL: http://korkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0